Je pravdou, že investori bytových komplexov sa dnes snažia zaujať pozornosť kupujúcich natoľko, že prekračujú mnohokrát hranice skutočnej reality? A čo s tým má projekt Rezidencie MACHNÁČ?

Skúste uhádnuť čo je realita? Príďte a uvidíte!

„O každom úspechu bytového projektu rozhodne v konečnom dôsledku zákazník. Je veľmi dôležité, aby developer projektu nielen správne zanalyzoval potreby zákazníkov, ale predovšetkým sa snažil o skutočnú a nespochybniteľne dôveryhodnú prezentáciu. Vizualizácie projektu sme od prvého momentu prezentovali ľudsky, pravdivo a bez jedinej odchýlky, ktorá by mohla odlíšiť projektovú dokumentáciu od samotnej reality. V prípade Rezidencie MACHNÁČ si ľudia u nás nekupujú „mačku vo vreci“. Dôkazom je i to, že projekt Rezidencie MACHNÁČ si získal vďaka tejto filozofii veľkú dôveru i uznanie kupujúcich, ktoré nás stavili do veľmi lichotivej pozície „v skutočnosti krajší ako na vizualizáciách“. Veď posúďte sami!“ uviedol Michal Mrník, zástupca investora Rezidencie MACHNÁČ.